loading...
جدید ترین های سال 1397
ha eb sa بازدید : 207 جمعه 20 مهر 1397 نظرات (0)

Hitman 3 Contracts

دانلود بازی Hitman 3 Contracts – هیتمن 3 برای کامپیوتر

بازی هیتمن : قراردادها – Hitman: Contracts

بازی هیتمن : قراردادها (به انگلیسی : Hitman: Contracts) توسط شرکت آیدوس در سال 2004 منتشر شد. این بازی اکثر مراحل نسخه اول را در خود به صورت بازسازی شده به همراه دارد. اما به خودی خود داستان خاصی را همراهی نمی کند.مدت کوتاهی پس از وقایع نسخه قبل، 47به کار خود با ICA ادامه می دهد.به او یک ماموریت عادی در پاریس داده شده است.او در آن ماموریت 2 نفر را می کشد،Ambassador Delahunt و یک tenor معروف؛ امّا در حین فرار کردن از محل توسط یک مامور پلیس که از حضور او با خبر شده بوده مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.47،زخمی و خون آلود به اتاقش در هتل فرار می کند،در تعجب است که کسی که او را با تیر زده که بوده.

ha eb sa بازدید : 179 جمعه 20 مهر 1397 نظرات (0)

بازی اکشن و محبوب ای جی ای۲  | 2 IGI 2 Covert Strike + کم حجم شده + کاملا کرک شده

***بازی فوق العاده  IGI 2 به صورت کامل و کرک شده با حجم کم ***

 

 بازی جنگی کامپیوتر ای جی ای IGI 2 Covert Strike یکی از ویژگی های بازی کامپیوتری ای جی آی که باعث معروفیت بسیار زیاد ان شده است گرافیک مناسب با حجمی کم در عین حال قابل اجرا با ضعیف ترین سیستم های کامپیوتری است که علاقه مندان سال هاست به این بازی به چشم یک بازی جنگی کم هزینه نگاه میکنند.

 

 

 در بازی ای جی ای برای کسب امتیاز و موفقیت بیشتر شما تشویق به استفاده از هوش و زیرکی میشوید به جای این که خود را نیرویی بی رحم و شکست نا پذایر نشان دهید.مراحل این بازی اعم از ۱۹ منطقه در سه قاره جهان را پوشش میدهد و اعم از فرار از ساختمان تا در گیری در کوه و جنگل و شهر و روستا است.در بازی IGI 2 بیش از ۳۰ اسلحه پیشرفته جهان با دقت و کاربرد واقعی سلاح های حقیقی از جمله: تپانچه,چاقو,تفنگ دوربین دار چند مدل,بازوکا,نارنجک و انواع مسلسل سبک و سنگین استفاده میشود که با طی هر یکی از مراحل شما به اسلحه های جدید دست خواهید یافت.

 

ha eb sa بازدید : 189 جمعه 20 مهر 1397 نظرات (0)

دانلود بازی منشا اصلی گناه 2، نسخه نهایی (برای کامپیوتر)

Divinity Original Sin 2 Definitive Edition PC Game

(تست شده توسط سرزمین دانلود)

 

 

بازی منشا اصلی گناه 2، نسخه نهایی (برای کامپیوتر) - Divinity Original Sin 2 Definitive Edition PC Game

 

 

بازی رایانه ای Divinity Original Sin 2 Definitive Edition دنباله ای مستقیم بر بازی رایانه ای Divinity Original Sin میباشد که در سال 2014 منتشر شده است. بازی مذکور یک بازی نقش آفرینی و استراتژیک میباشد که قرار است در سال 2017 برای سیستم عامل ویندوز منتشر شود.

 

داستان بازی Divinity Original Sin II در یک دنیای فانتزی در جریان است و انواع مختلفی از موجودات جادویی و نژاد های مختلف در این دنیا موجود میباشد. در چنین دنیایی یکی از این فرقه ها که بسیار نیز قدرتمند میباشد به رهبری فردی به نام بیشاپ الکساندر شروع به حمله کردن به تمام موجودات غیر انسان کرده و در راس این حملات حمله به جادوگران را در بالای لیست خود قرار داده است.


در این بازی شما در گروهی چهار نفره از جادوگران قرار دارید و تصمیم میگیرید که از سایر جادوگران دفاع کنید.

 

در این بازی شما قادر خواهید بود که نژاد ، قدرت ها و پیش زمینه داستانی شخصیت خود را انتخاب کنید. شما میتوانید تا 3 نفر را به همراه خود به ماموریت های داستانی ببرید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

ha eb sa بازدید : 258 جمعه 13 مهر 1397 نظرات (0)

دانلود VSO ConvertXtoHD v3.0.0.64 - نرم افزار تبدیل فیلم به فرمت HD و رایت آن بر روی دیسک های DVD و Blu-ray


 تلویزیون ها و فیلم های دارای کیفیت استاندارد یا SD (مخفف Standard Definition)، معمولا 480p نیز نامیده می شوند. بدان معنی که از بالا تا پایین آنها 480 ردیف پیکسل وجود دارد. واژه HD مخفف عبارت High Definition (کیفیت بالا) است. این اصطلاح اغلب برای توصیف تلویزیون ها و فیلم هایی استفاده می شود که در مقایسه با نمونه های استاندارد کیفیت بالاتری دارند. فیلم های HD از بالا تا پایین معمولا از 720 تا 1080 ردیف پیکسل تشکیل شده اند. لذا 720p/1080p نیز نامیده می شوند. اگر شما نیز دوست دارید فایل های ویدئویی خود را با کیفیت عالی و خوب HD، تماشا کنید می توانید از نرم افزار ConvertXtoHD استفاده کنید.
ConvertXtoHD نرم افزار قدرتمند و کاربردی از شرکت نرم افزاری مشهور VSO Software است که همان طور که از اسم آن مشخص است برای تبدیل فایل های ویدئویی به فرمت HD و رایت آن ها بر روی دیسک های بلو-ری و  دی وی دی، ساخته شده است.این نرم افزار از اکثر فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کند و دارای یک رابط کاربری ساده و آسان است. همچنین این نرم افزار در هنگام تبدیل فایل های ویدئویی کلیه تنظیمات مربوط به خروجی فایل ویدئویی، صدا، زیرنویس و ویرایش منوی موجود در دیسک به صورت سفارشی، در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این نرم افزار از زبان های مختلف بسیاری نیز پشتیبانی می کند. ConvertXtoHD دارای قابلیت تبدیل و رایت گروهی فیلم ها نیز می باشد.

ha eb sa بازدید : 190 جمعه 13 مهر 1397 نظرات (0)

دانلود بازی باد یخی (برای کامپیوتر)

Icewind Dale Enhanced Edition PC Game

(تست شده توسط سرزمین دانلود)

 

 


 

 

Icewind Dale Enhanced Edition یک بازی ویدئویی در سبک ماجراجویی، نقش آفرینی و استراتژیک است که توسط شرکت Beamdog توسعه یافته و به وسیله همین شرکت در اکتبر 2014 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. نسخه Enhanced Editionدر واقع نسخه بازسازی شده از بازی Icewind Dale است که با آپدیت ورژن 2.5 در می 2018 منتشر شده است.

 

در بازی Icewind Dale Enhanced Edition شما در نقش کارکترهای قدرتمند و قهرمانان وارد دره ای برفی و پر آشوب میشوید و با طیف گسترده ای از هیولاها و دشمنان به مبارزه میپردازید.

 

زره ها و سلاح های جدیدی را در بازی مشاهده خواهید نمود که برای کشف اسرار و پشت سر گذاشتن مراحل به انها احتیاج پیدا خواهید کرد.

 

علاوه بر مبارزات گوناگون، لازم است انواع مدیریت‌های استراتژیک را به صورت هوشمندانه و هدفمند در روند بازی پیاده کنید تا به بهترین نتایج برسید.

 

بازی از لحاظ گیم پلی و گرافیک بسیار تغییر یافته و به کلی با نسخه اولیه بازی که در سال 2000 منتشر شده بود متفاوت است.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.


ha eb sa بازدید : 162 جمعه 13 مهر 1397 نظرات (0)

دانلود بازی مسابقات خیابانی (برای کامپیوتر)

Super Street The Game PC Game

(تست شده توسط سرزمین دانلود)

 

 

بازی مسابقات خیابانی (برای کامپیوتر) - Super Street The Game PC Game

 

 

Super Street The Game یک بازی ویدئویی در سبک مسابقه ای، رانندگی و شبیه سازی است که توسط شرکت Rebel Games با همکاری Team6 game studios توسعه یافته و به وسیله Lion Castle Entertainment در سپتامبر 2018 برای سیستم عاملمایکروسافت ویندوز منتشر شده است.

 

در بازی میتوانید با استفاده از خوردوهای تقویت شده خود به سطح شهر رفته و در خیابان های شلوغ به مسابقه بپردازید. در بازی مسابقاتی پرهیجان را در روشنی روز و در خیابان‌های شهری تجربه خواهید کرد.

 

تمامی جزئیات اتومبیل خود را در بازی میتوانید با دقتی بسیار بالا شخصی‌سازی کنید و خودروهای خود را به بهترین نحو ممکن تقویتنمایید.

 

در مسابقات هیچ قانونی وجود ندارد و میتوانید برای کسب مقام بالاتر در رقابت‌ها، مهارت اتومبیل‌رانی خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید.

 

از ویژگی های بازی Super Street The Game میتوان به سفارشی سازی گسترده، بیش از 60 ماموریت در 5 محیط و 8 حالت مختلف بازی و... اشاره کرد که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.




ha eb sa بازدید : 200 جمعه 13 مهر 1397 نظرات (0)


بازی Aggressors Ancient Rome برای PC

نسخه HOODLUM

نام : Aggressors Ancient Rome

سازنده: Slitherine Ltd

پلتفرم : PC
حجم : 1 گیگابایت
زبان : انگلیسی
انتشار : ۲۰۱8
سبک : استراتژیک

Aggressors Ancient Rome یک بازی جدید در سبک بازی های استراتژیک میباشد که به تازگی توسط استودیوی بازیسازی Slitherine Ltd ساخته شده و برای پلتفرم پی سی منتشر شده است و ما نیز با لینک مستقیم برای دانلود شما کاربران عزیز قرار داده ایم. یک بازی استراتژیک زیبا میباشد که شما در آنا باید سرزمین خود را برای رسیدن به هدف هدایت کنید. Aggressors Ancient Rome در واقع در این بازی شما باید عظمت روم باستان را جاودانه کنید و آن را به جایگاه اصلی خود بازگردانید. Aggressors Ancient Rome برای دانلود بازی با لینک مستقیم و مشاهده تصاویری از محیط این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ha eb sa بازدید : 170 پنجشنبه 12 مهر 1397 نظرات (0)
دانلود GiliSoft Privacy Protector v10.0.0 - نرم افزار محفافظت از حریم شخصی

GiliSoft Privacy Protector یک ابزار امنیتی قدرتمند و مطمئن برای محفاظت از حریم خصوصی کاربران می باشد. این نرم افزار به طور موثر از اکثر عملیات غیر قانونی انجام شده توسط هکرها یا نرم افزارهای مخرب مانند ویروس ها، تروجان ها و نرم افزارهای جاسوسی که ممکن است اطلاعات را از رایانه شما سرقت کرده یا به آن ها آسیب برسانند، جلوگیری می کند. همچنین با کمک این نرم افزار می توانید پوشه ها، درایو ها و فایل های خصوصی خود را پنهان کرده و از دید سایر کاربران مخفی نگه دارید و یا برای برای اسناد، تصاویر، موزیک ها، ویدیو ها و بازی های خود درایو های محافظت شده شخصی ایجاد کنید. داده های قفل شده با استفاده از این برنامه، از دسترسی غیرمجاز دیگران حفظ شده و هیچ کس نمی تواند بدون وارد کردن رمز عبور صحیح، داده های محافظت شده را خوانده، اصلاح کند، انتقال دهد، حذف کند، کپی کند و یا تغییر نام دهد.

ha eb sa بازدید : 199 پنجشنبه 12 مهر 1397 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم Betrayed 2018 با کیفیت ۷۲۰p Web-dl

پیش نمایش فیلم اضافه شد

کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد

منتشر کننده فایل: Film2Movie
ژانر : اکشن , جنایی , مهیج


 ۷٫۸/۱۰ از ۲۶ رای

مدت زمان : ۹۸ دقیقه
زبان : انگلیسی
کیفیت : ۷۲۰p Web-dl 
فرمت : MKV
انکودر : F2M
حجم : ۹۲۵ مگابایت
محصول : آمریکا
ستارگان : John Savage, Richard Tyson, Billy Wirth, Harley Wallen
کارگردان : Harley Wallen
لینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس  کیفیت‌های دیگر

خلاصه داستان :
در خلاصه داستان این فیلم اکشن و جنایی آمده است ، در تلاشی برای کنترل شهر ، شهردار درها را به روی گروهی خلافکار می‎گشاید. اما طولی نمی‎کشد که درمی‎یابد آنها از دستورات وی پیروی نمی‎کنند. برای حل این مشکل او می‎پذیرد که در ازای دام گذاشتن برای آنها در را به روی کارتل باز کند. اما…

تعداد صفحات : 117

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • چهارشنبه 16 آبان 1397
  • پنجشنبه 03 آبان 1397
  • جمعه 20 مهر 1397
  • جمعه 13 مهر 1397
  • پنجشنبه 12 مهر 1397
  • دوشنبه 09 مهر 1397
  • جمعه 06 مهر 1397
  • پنجشنبه 05 مهر 1397
  • چهارشنبه 04 مهر 1397
  • سه شنبه 03 مهر 1397
  • دوشنبه 02 مهر 1397
  • يکشنبه 01 مهر 1397
  • شنبه 31 شهريور 1397
  • سه شنبه 23 مرداد 1397
  • دوشنبه 22 مرداد 1397
  • يکشنبه 21 مرداد 1397
  • شنبه 20 مرداد 1397
  • جمعه 19 مرداد 1397
  • پنجشنبه 18 مرداد 1397
  • چهارشنبه 17 مرداد 1397
  • يکشنبه 17 تير 1397
  • سه شنبه 29 اسفند 1396
  • پنجشنبه 02 آذر 1396
  • پنجشنبه 04 شهريور 1395
  • چهارشنبه 03 شهريور 1395
  • سه شنبه 26 مرداد 1395
  • دوشنبه 25 مرداد 1395
  • يکشنبه 24 مرداد 1395
  • شنبه 23 مرداد 1395
  • سه شنبه 19 مرداد 1395
  • دوشنبه 18 مرداد 1395
  • چهارشنبه 13 مرداد 1395
  • سه شنبه 12 مرداد 1395
  • دوشنبه 11 مرداد 1395
  • جمعه 08 مرداد 1395
  • پنجشنبه 07 مرداد 1395
  • چهارشنبه 06 مرداد 1395
  • سه شنبه 05 مرداد 1395
  • دوشنبه 04 مرداد 1395
  • سه شنبه 18 اسفند 1394
  • دوشنبه 17 اسفند 1394
  • يکشنبه 16 اسفند 1394
  • چهارشنبه 04 آذر 1394
  • سه شنبه 03 آذر 1394
  • پنجشنبه 14 اسفند 1393
  • چهارشنبه 13 اسفند 1393
  • پنجشنبه 30 بهمن 1393
  • چهارشنبه 29 بهمن 1393
  • چهارشنبه 22 بهمن 1393
  • سه شنبه 21 بهمن 1393
  • دوشنبه 20 بهمن 1393
  • جمعه 17 بهمن 1393
  • پنجشنبه 16 بهمن 1393
  • چهارشنبه 15 بهمن 1393
  • سه شنبه 14 بهمن 1393
  • يکشنبه 12 بهمن 1393
  • پنجشنبه 09 بهمن 1393
  • دوشنبه 17 آذر 1393
  • جمعه 09 آبان 1393
  • سه شنبه 25 شهريور 1393
  • دوشنبه 24 شهريور 1393
  • يکشنبه 23 شهريور 1393
  • شنبه 22 شهريور 1393
  • چهارشنبه 19 شهريور 1393
  • پنجشنبه 16 مرداد 1393
  • يکشنبه 12 مرداد 1393
  • شنبه 11 مرداد 1393
  • چهارشنبه 11 تير 1393
  • سه شنبه 10 تير 1393
  • يکشنبه 08 تير 1393
  • شنبه 07 تير 1393
  • جمعه 06 تير 1393
  • پنجشنبه 05 تير 1393
  • چهارشنبه 04 تير 1393
  • سه شنبه 03 تير 1393
  • دوشنبه 02 تير 1393
  • يکشنبه 01 تير 1393
  • شنبه 31 خرداد 1393
  • جمعه 26 ارديبهشت 1393
  • پنجشنبه 25 ارديبهشت 1393
  • چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393
  • سه شنبه 23 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 22 ارديبهشت 1393
  • دوشنبه 01 ارديبهشت 1393
  • يکشنبه 31 فروردين 1393
  • شنبه 30 فروردين 1393
  • جمعه 29 فروردين 1393
  • يکشنبه 24 فروردين 1393
  • شنبه 23 فروردين 1393
  • جمعه 22 فروردين 1393
  • پنجشنبه 21 فروردين 1393
  • سه شنبه 19 فروردين 1393
  • دوشنبه 18 فروردين 1393
  • يکشنبه 17 فروردين 1393
  • شنبه 16 فروردين 1393
  • جمعه 15 فروردين 1393
  • پنجشنبه 14 فروردين 1393
  • چهارشنبه 13 فروردين 1393
  • سه شنبه 12 فروردين 1393
  • دوشنبه 11 فروردين 1393
  • يکشنبه 10 فروردين 1393
  • شنبه 09 فروردين 1393
  • جمعه 08 فروردين 1393
  • پنجشنبه 07 فروردين 1393
  • چهارشنبه 06 فروردين 1393
  • سه شنبه 05 فروردين 1393
  • دوشنبه 04 فروردين 1393
  • يکشنبه 03 فروردين 1393
  • چهارشنبه 16 بهمن 1392
  • دوشنبه 14 بهمن 1392
  • شنبه 12 بهمن 1392
  • جمعه 11 بهمن 1392
  • پنجشنبه 10 بهمن 1392
  • چهارشنبه 29 آبان 1392
  • سه شنبه 28 آبان 1392
  • جمعه 17 آبان 1392
  • يکشنبه 12 آبان 1392
  • دوشنبه 06 آبان 1392
  • جمعه 03 آبان 1392
  • پنجشنبه 02 آبان 1392
  • چهارشنبه 01 آبان 1392
  • سه شنبه 30 مهر 1392
  • دوشنبه 29 مهر 1392
  • يکشنبه 28 مهر 1392
  • شنبه 27 مهر 1392
  • جمعه 26 مهر 1392
  • پنجشنبه 25 مهر 1392
  • دوشنبه 22 مهر 1392
  • چهارشنبه 17 مهر 1392
  • سه شنبه 09 مهر 1392
  • دوشنبه 08 مهر 1392
  • شنبه 06 مهر 1392
  • شنبه 30 شهريور 1392
  • جمعه 29 شهريور 1392
  • پنجشنبه 28 شهريور 1392
  • چهارشنبه 27 شهريور 1392
  • سه شنبه 26 شهريور 1392
  • دوشنبه 25 شهريور 1392
  • يکشنبه 24 شهريور 1392
  • شنبه 23 شهريور 1392
  • جمعه 22 شهريور 1392
  • پنجشنبه 21 شهريور 1392
  • چهارشنبه 20 شهريور 1392
  • سه شنبه 19 شهريور 1392
  • دوشنبه 18 شهريور 1392
  • يکشنبه 17 شهريور 1392
  • شنبه 16 شهريور 1392
  • جمعه 15 شهريور 1392
  • پنجشنبه 14 شهريور 1392
  • چهارشنبه 13 شهريور 1392
  • سه شنبه 12 شهريور 1392
  • دوشنبه 11 شهريور 1392
  • شنبه 09 شهريور 1392
  • جمعه 08 شهريور 1392
  • پنجشنبه 07 شهريور 1392
  • سه شنبه 05 شهريور 1392
  • پنجشنبه 31 مرداد 1392
  • چهارشنبه 30 مرداد 1392
  • نظرسنجی
    کدام یک از بخش های سایت را بیشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1168
  • کل نظرات : 49
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 112
  • بازدید امروز : 504
  • باردید دیروز : 610
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,100
  • بازدید ماه : 9,785
  • بازدید سال : 159,733
  • بازدید کلی : 713,761